Bebeğim 36 günlük. Normalde hiç kusma sorunumuz yoktu. Yani midesini sıkıştırmadıkça kusmazdı, son 2-4 gündür her emzirmeden bi süre sonra peynir kesiği gibi kusuyo. Öyle ağız dolusu değil. Ama tükürük gibi de az değil. Yatarken ağzının kenarından akıyo. Normal mi acaba. Sadece anne sütü alıyo bu arada