Fatma_696 canım bebeğin doymuyorsa sütün azsa elınden başka bsey gelıyor mu? Çocuk aç mı kalsın bu mamalar böyle durumlarda bebekler ıcın üretılmıs birsey benım bebegım 2 aylık sadece mama kullanıyorum sütüm yok cunku bebegım gelısımı herseyı çok iyi çok şükür böyle düşünüp kendını üzme elınden başka bsey gelmıyor cunku