Merhaba, bebeğim 15 günlük. 3400 kg dünyaya geldi. Doğumdan sonra kilosu 3200 kg a düştü ve 15 günlük olmasına rağmen kilosu doğum kilosuna çıkmadı. Bugün doktor mama takviyesi verdi. Sütüm var, 1.5 saatte bir emziriyorum,en geç 2,5 saat oluyor geceleri. Bebeğe sütüm yaramıyor mudur? Neden olabilir ve yaraması için ne yapabilirim?