Ballilokmaayse bence normal degil begenmetebilir tukurebilir ama ağlaması neden onu bilmiyorum canim. Bizde de tam tersi 9 gun oldu 3 er gun veriyorum tadimlik ben bir tatli kasigi veriyorum benim ki agzini acip bekliyor havuç patates brokoli elma hepsimi srvdi bugun kabak denedik ama cok istekliydi dayanamadım 4 tatli kasik verdim daha vermedim . Verseydim hepsini yerdi. Bende hep ilk kendim yiyirum mmmhhhh cok guzel diyip heyecanlı hareketler yapıyorum beni gorunce o da heyecanlanıyor bide arada kasigi ona veriyorum dokunuyor bazen bilerek elini sokuyorum pürenin ucine hissetsin diye, yerjen asla rahatsiz etmiyorum agzini silmiyorum en son zaten yikiyoruz eli yüzü. Ama herşeyi özgürce yapmasını sağlıyorum ilk havucu ikinci kasigi yemedi biraktim hic israr etmedim mesela