elif_2021 iki aylık bebeğe sterimar değil serum fizyolojik kullanılır 🤔 üstelik 5-6 defa çok fazlaa normalde sterimarı zorda kalmadıkça 1 yaştan öncede yazmıyorlar 🤭 siz yinede bunu başka doktora sorup bilgi edinin sinüzleri daha oluşmamış bir bebeğe o kadar fazla sıkmak normal bi durum değil canım