HamzasMomy Mrb. Kızlar. Aranızda arceligin gri cam ankastre setini kullanan varmi? Modelleri: AFC 340g, ADE 606g, OCT 651g olan seti almayı düşünüyorum. Memnun musunuz pişirmesinden renginden temizliginden?
2maviboncuk HamzasMomy Hangi marka olursa olsun gri alma berbat. Bence bez izi belli oluyor sinir oluyorum sil sil deli ediyor beni
AhMeh HamzasMomy HamzasMomy Benim setim Tutku gri . Ben memnunum mikrofiberli bezle sildiğinin zaman hiç bir izi kalmıyor . Ama bulaşık süngerinin yeşil kısmını değdirdiniz zaman çiziliyor haliyle . Beyaz kadar kolay değil temizliği ama ben iz konusunda sıkıntı yaşamadım .
2_prenss_annesi HamzasMomy benim gri cokk eski model ama çok memnunum okadar parliyorki asla iz birakmiyor ama demirleri gözleri bozuldu hep alırsam tekrar gri alcam
HamzasMomy 2maviboncuk siyah cam kullanıyorum şuan ondan bıktım zaten o da kötüyse bi daka düşünecem "🤔 tskler
HamzasMomy AhMeh benim bahsettiğim sette tutku gri. Siyah kullanıyorum bıktım sünger ciziyorsa bilemedim. Beyaz daha kullanışlı galiba o zaman. Tskler