Beken acı ama gerçek deri ne kadar esnediyse dogum sonrası deri sarkılıgı kalıyor göbek dümdüz olsada bende ilk kızımda 35 kilo aldm 😁 10 yıl öncesi tabi dogum snrası verdim kilomu 4 ayda fazlası bile gitti ama deri esnedigi için o esneklik kaldı ben alıştım ya 😂 çünkü tek çözümü estetikle gerdirme 2. Doğumumu yaptım oglumda kilo almadm bi degişiklik olmadı estetigide gözüm yemiyor açkcası takıntılı biriyim ama alışıypsun zamanla kilo gidiyor ama esneklik heleki bide çatlak varsa göbekte onlar ömürlük kalıcı 😒