Ah ah bütün gün 2 saatte bir en az yarım saat uyuyan, gece kesintisiz uyuyan bebeğim bu 4.ay atağında sıfır uykuyla ayakta duruyor kafayı yicem bende vallahi çokkk yoruldum gerçekten 😔 bütün gün sadece 1 kere uyuyor o da 15-30 dk arası. Gece desen aslaaaa uyumuyor saat başı ayakta. Bazen uyumuyo sürekli sallanmak istiyor ve devamlı bağırıyor ağlıyor kendini yırtarcasına. Ayakta duracak halim kalmadı benimde artık. Umarım hemen biter bu günler