Yaztatili Oğlum çok hareketli çit almak istiyorum. Hangi modellerden memnunsunuz? Bir de letsgo dolap gbi ikinci el aldınız mı bence orjinal fiyatları fazla pahalı.
Karpuzadam1 Yaztatili biz e bebekten almistik 300 liraydi memnunum geniş içi 16 aylik oldu hala oynuyo içinde bazen 6 aylikken almistik
becbz4- Yaztatili pahalı olan ürünlerin çoğunu dolap uygulamasından alıyorum. Araştırıyorum uygulamada ve baya uyguna geliyor. Şimdiye kadar aldıklarımda da hiç sorun yaşamadım ama çit almadım bakıyorum ona da :)