Merhabalar bebeğim 4.5 aylık doktorumuz bu ay itibariyle fermix damla kullanmamız gerektiğini söyledi.Damlayı kullanmaya başladığımızdan beri bebeğimde geceleri huzursuzluk uykusunda ağlama kakasını yaparken zorlanma ve kakasının koyu yeşil olması gibi durumlar gözlemliyorum.Bu şekilde yan etkileri yaşayan anneler var mıdır acaba??