_kuzucuki yaa üzüldüm sizin adınıza benim kızım da 3 ay 9 günlük ama şimdiye kadar bana gaz problemi dışında hiç zorluk yaratmadı çok şükür belki baştan beri alistirdigim için beşiğine koyarım etrafa bakar aguu diye sesler çıkarır konuşur ben işimi yaparım ama genelde o uyurken yaparım uyku düzeni var saati gelince ben uyutmasam bile oyun oynarken o uyumaya baslar gözleri kapanır çok şükür yormuyor beni gaz problemi de 1. Ayı doldurdurunca olmuştu sabahlara kadar masaj yapıyordum ama o zamanlar bile sakindi aglamazdi sadece ikiniyordu uykusunda ya da uyanıkken işimi kolayca hallettigim için ona da çokça vakit ayirabiliyorum günün nerdeyse tamamı ona masal okuyarak şarkı söyleyerek konuşarak oyuncakları tanıtarak falan geçiyor bir sürü aktivite hareketler yapıyoruz zaten akşam da en fazla 8:30 da uyumuş oluyor 12 de bezini değiştirip emzirip mama veriyorum sabaha kadar uyuyor 🥰