Minigimm16 Bende de oldu doğumdan sonra, kan değeri düşüklüğünden dolayı kullandığım ilacım vardı doktorum onun biraz daha yüksek dozunu yazmıştı. Doğumda kan kaybettin, haliyle depolarda eksilme olacak ve sonrasında ki yorgunlukla halsizliğin olabilir diyerek. Doğum zorlu bir süreç zaten. Büyük ihtimalle kan değeri düşüklüğü, yada vitamin eksikliği yaşıyor olabilirsiniz. Bunun yanında yenidoğan uykusuzluğu, yorgunluğu derken. Bir tahlil yapmalarını isteyebilirsiniz iyi olur sizin için.