Merhaba arkadaşlar, oglum 20 aylik 2. Derece yanmisti. 1 bucuk ay gecti uzerinden fito silverdin furacin ve kantoron yagi kullan dedi doktorumuz. Ama iki gunden beri yanik olan yer kirmizi kucuk kabarciklar oldu ve asiri kasiniyor basina gelen varmi umarim gelmemistir ama belki basindan gecmis bir anne vardir. Randevu aldm ama ici rahat etmedi sormak istedim