Sakinolseherjim_ Oğlum 15 aylık anne sütü almıyor ve cok cabuk surekli hastalaniyor bende bağışıklığı icin arı sütü kullanmak istiyorum aranizda kullanan var mi 15 ay icin erken mi kızlar zaten cok zor yiyen bir bebek iştahina da faydasi olur diye düşünüyorum
Tuba Sakinolseherjim_ ben 13 aylık oğlumda başladım her ay hastalanır normalde ama 1 aydır kullanıyorum şuan hastalanmadı💜 propolis damlası da kullanıyorum ben ama ayriyetten