Naciyeylmz
40 derecede çamaşırlar hem çeker hem solar yıpranır. Beyazlar ve havlular haricinde ben çamaşırlarımı hep 30 derecede yıkarım. Bir aldığımı yıllarca kullanırım bu sayede, gayet de temizleniyor ve canlı kalıyor. İç çamaşırlarınızı da çok birikiyorsa yüksek sıcaklıkta yıkayın, birikmiyorsa 30 derecede yıkandıktan sonra ütüleyin. ❤️