kuzey-21 Hanifekonca ya nereden aldınız bende trendyoldan bakıyorum beden kalmamış hiç 1.5 tog yeterli oluyor mu ve sıcak tutuyormu çocuğa 2 kat şey giydiriyorum resmen
melisitos kuzey-21 ebebek hellobaby marka 1,5 tog kullanıyorum. Altına sadece çıtçıtlı atlet yeterli oluyor. Tabi evin derecesi 20nin altına düşmüyor. Fiyatlar da uygun diye biliyorum, bakabilirsiniz.
kuzey-21 melisitos 92 TL olanlardanmı bahsediyorsunuz yorumlarda okudum ince falan demişler kararsız kaldım onun için 1.5 tog olduğunu sanmıyorum falan demişler
melisitos kuzey-21 fiyatını bilmiyorum çünkü hediye gelmisti. Ama bendeki ince değil. Daha önce tog derecesi ilan herhangi bir şey almadığım için kiyaslayamiyorum maalesef.