Efilimmm ben ilk başta sma kullandım ne kaka yapabildi ne gaz sonra degiştirdik hip combiotik kullanıyoruz oda başta kabız yaptı ama sonra geçti gazını çok rahat çıkarıyo diye degiştirmedik doktorda her mama yapıyo kabız deyince degiştirmeye gerek duymadık bebekten bebege degişiklik gösterebiliyomuş mamalar