Gokce1504 hayır memeden kesmeyin öyle şey olur mu siz annesiniz her şey bebeğiniz için ☺️Bakın ben doğduğundan beri sağıyorum 13,5 aylık. Dile kolay , evet çok yorucu, yıpratıcı ama 1 damla içsin diye uğraş veriyorum üstelik çalışıyorum 10 ay diyet yaptım alerjisi vardı doğru düzgün bir şey de yiyemedim sütüm azaldı ama pes etmedim çare aradım denemediğim şey kalmadı, sonunda buldum solgar brewer yeast b12 içmeye başladım ve hala devam ediyorum. Arttı yağlandı bu 6. Ayda oldu ve hala devam, dolaba süt stokluyorum hala , pes etmek yok devam edin