Kızlar bebeğim 5 aylık ve doktor kontrolünde sol gözü görmüyor dendi fakat herhangi bir müdehale yapılmıyormuş 1 yaşına gelene kadar. Takipte kalıncak 9. Ayda gelin bakcaz dediler. inşAllah yoktur aranızda ama aynı durumu yaşayan var mı tedavi süreci vs nasıl oluyor ?