İyi günler 36 haftalık doğum yaptım doğdugunda bebeğim hemen ağlamadı kalp atışı 100 müş solunum desteği verince ağlamış apgar 7-8-9 yazıyordu kan gazı 7.19 çıktı doktor oksijensiz kaldığından şüphe edip baş sogutmaya gönderdi ama doğdugunda mor değildi hipotermi yapacak olan doktor çok arada kalmış gerekli mi gereksiz mi bilmiyoruz ama tedbir için alalım falan demiş 48 saat baş be vücut soğutma yapıldı mr tomografi temiz çıktı 1 hafta küvezde kaldı çıktı nörolojik takipteyiz şuan düzeltilmş 2 aylık başını hala tutmuyor arada zorla güldürüyorum göz takibi var göz teması var ama çok korkuyorum ilerde bişey çıkacak diye lüften bilen varsa yardımcı olabilir mi