Kızlar 2 aylık bebeğime anne sütüyle beraber mama veriyodum fakat her zaman kullandığı avent biberonu artık içine çekmiyo ağzında oynayıp duruyo bir türlü kavramıyo ucundan damlamasını bekliyo sizce ne yaoabilirim. Bu arada diğer biberonlarla denedim hepsinde aynı tepkiyi verdi. Doğduğundan beri kullandığı biberonu niye istemiyo hala anlamış değilim . Tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var