elcn4139 3 . aydan beri 2 saate 120 icio suan 3 15 gun herkes cok diyor. bazen hepsini iciyor bazen azcik kaliyor.cogunlukla iciyor. cok veroyosun diyolar birde 2 saatte degil 3 saat verr diyolar nasil ayarlicam
aksam_ elcn4139 mama bildiğim kadarıyla 3 saatte bir veriliyor ama ayına göre günde kaç cc veriliyor ona bakmanız lazım. Toplam cc yi gün içinde bölüp öyle verin her şeyin fazlası zarar
Slmm2006 elcn4139 biz 2.5 ayligiz . 3 saate 4 saate bir 120 ya da 150 icerdi. Şu an 2 saatte bi 60 -90 içiyor. Kendi kendine ayarlıyor. Bazen 1 ya da 1.5 saatte istediği de oluyor ama o zaman da az içiyor. Niye böyle oldu bilmiyorum. Dönem dönem değişiyor herhalde . 3 saat durduramıyorum artık
Gamziss573838 elcn4139 ölçeğini tam mı atıyorsunuz biz de mama içiyoruz ama kaka yapmadı sorun oluyor hep
bozobeydrk elcn4139 bence bunun bir kuralı yok. Benim bebeğim asla 2 saati geçirmezdi ağlardı mesela. Onu ağlayıp 3 saati beklemek zorunda hissetmedim hiç kendimi. Bu tamamen bebekle alakalı bir durum. Eğer kilosu fazla olursa doktorunuz zaten uyarır sizi. Ne kadar içeceğini de ne sıklıkla içeceğini de bebeğinize bırakın.
bidibidibidi elcn4139 ben 240 bile veriyordum tek seferde o aylarda. O kadar küçük bebek doyduğu anda bırakır. Eksiltmeyin
Neslihan1903 elcn4139 şöyle yapabilirsin canım 2 saat ara biraz az 3 saatte bir 150 yap hem midesi daha rahat eder
Ela5858 Kımseyı dınleme lutfen sen daha ıyı anlarsın aglaması açlıktanmı degılmı dıye her bebek farklı 3saatte bir vermeyı dene açlık aglaması ıse 2saatı gecınce 90cc ver o sekılde 2saate sonra ver 90cc ıle ıkı saat durabılcekmi onu anla