Mom0971 amin inşallah 🥰 başta çok korktum hatta doğuma girerken heyecan varmı diye soram hemşirelere ne heyecanı 2 küçük bebek korku var demiştim 😁 hiç korktuğum gibi olmadı bebişim maşallah çok uysal biraz büyüğünden çektik uyku konusunda o kadar şuan çok güzel gidiyo aynı anda uyuyolar aynı anda uyanıyolar bende dinlenebiliyorum ☺️