Tek evladım var. Ama aman kolay olur aman zorlanmazsın aman şöyle böyle yazanlara inanma. Çok zor olacaktır. Yani bunları kabullenip yoluna devam et. Uykusuzluk yorgunluk iki çocukla uğraşmak. Kendi yöntemimizle korunuyorduk demişsin. Demek ki çok da istemiyor değilmişsin. Oğlun daha küçük. O enerjiyi hep isteyecek. Yeni doğan zaten bütün ilgini emecek. Kıskançlık anne paylaşamama tekrar uykusuzluk… Bir kaç sene böyle zorluk çekersin ama sonra geçer. Yani ben anlamıyorum ya. Madem çok enerjik hareketli bir oğlun var niye dikkat etmiyorsun. Oğlun biraz daha büyüyünce yapmalıydın. Allah yardımcın olsun. Akıl kârı değil.