Selam kızlar ,benim kızım 5 gün sonra tam 6 aylık olucak yavaş yavaş meyve püresi ,yoğurt yedirmeye başladım birde hero baby kaşık mama aldım ama biberonlada verilebilir diyor lakin kaç ölçek ne kadar konulacak yazmamışlar benimde kafam karıştı neyse sütümde yok gelmiyor artık ,devam sütü bebelac yada paramil alsam mı ki ? Yoksa ek gıdaya devam mı etsem ayrıca siz nasıl besliyorsunuz günlük bebeklerinizi ☺️Şimdiden teşekkürler 🌸