AleynaMelis sütünüz gelmediyse öncelikle biraz mama takviyesi yapın ki sarılık olmasın bebeğiniz.. ama sakın biberonla vermeyin şırıngayla finger feeding yöntemiyle besleyebilirsiniz.. süt olsa da olmasa da önce emzirin ki göğüs uyarılsın sonra biraz ama takviyesi yapın en fazla 30 cc kadar.. göğüs ucunuz süt olmadığı için değil de bebek memeyi doğru kavramadığı için yara oluyor muhtemelen.. bebeğinize göğüs ucunu değil kahverengi kısmı da kavrarıp emzirmeyi deneyin .. her gün duş alın ve göğüslerinize masaj yapın duşta, her fırsatta uyuyun uykudan daha fazla süt yapan bişey yok sanırım. Bir de kuru kayısı üzüm incir dut kurusu gibi şeylerden komposto için , günde en az 3 litre su için, tahin pekmez tahin helvası tüketin, hurma yiyin, Dereotlu bol yeşillikli salata, ceviz vs gibi şeyler tüketin.. eğer ki takviye kullanayım derseniz de solgarın brewer’s yeast with b12 diye bi takviyesi var ondan kullanabilirsiniz.. bol sütleriniz olsun 🌸🌸🌸