elcn4139 bebeklere meyve suyu nasil yapiliyor kizlar ? kis icim meyve atanlar kisin nasil yapiyorsunuz . hangi meyvelerdeb
1Anne1ogul elcn4139 vişne en sevdiğim. Visneyi yıkayıp saplarını ayırıp buzluğa koydum ama zamanı geçti. Kışın su vişne iyice yumuşayana kadar kaynatrm birazda şeker bitti çok güzel
Eysar elcn4139 şeftali yaptım biraz yumuşak olanların şekeri daha iyi oluyor kaynattim soguttum blanderdan geçirdim şeker atmıyorum tavsiye etmem güzel oldu birazda sulandirdim yoğun oldu çünkü
Trkanmete elcn4139 marmelat gibi yapıyorum. Kaynatıp blender dan geçiriyorum kavanozlara koyup kapağını kapatıyorum Hem bozulmuyor. Sonra sulandırıp bebeğime içiriyorum.
Edalikuzusu elcn4139 bende yaptım püre gibi oluyor ama biraz suyla sulandırınca çok güzel oluyor konsantre gibi oluyor yani