Nur321 valla hiç maske kullanmadım zaten emerken eli kolu rahat durmuyor maskeyi çıkarıyordu ve annemlerde oldum eşim gelmemişti annemle aynı odada uyudum babamla o kadar muhabbet ettik onlar negatif çıktı zaten 7 günden sonra bulaşmıyor ondan sonra hep komşularla mesafeyi koruyup ağzımda maskeyle kapının önünde oturdum geceleri temiz hava almak için😂