Uzun zamandır bende aynı düşünceler ve duygular içindeyim . YazdıklarınızI aynı şekilde ben de yaşadım hala yaşıyorum . Bebeğim 4 aylık olacak ve hala gazdan dolayı yarım saate bir uyandığı oluyor. Tüm gün ağlıyor gece uyumaz gündüz sadece yarım saat uyur . Çevremde böyle bir bebeği olan kimse yok , dediğiniz gibi uykusu normal gazı olmayan pat diye uyuyakalan ağlamayan bebekler . Bu yüzden çevremde kimse beni ve bebeğimi anlamıyor bu sonrada yanlış yönlendiriyorlar . Gazdan dolayı sürekli ağlıyor çevremdekiler acıkmış emzir , uykusu gelmiş uyut , diyor sonra onları dinledim dahada kötü hala geldi . Bebeğimi sürekli emzirmekten dolayı emmek istemedi uzun bir süre . Bir gün dışarıda ağladı biri geliyor diyorki sütün gelmiyordur diğeri geliyor diyorki böcek ısırmış başkası geliyor yok böyle ağlamak normal değil kesin bir yeri acıyor . Herkese gazdan dolayı olduğunu açıklamaktan bıktım ve psikolojim çok etkilendi . bebeklerimizin ihtiyacını en iyi anneler bilir . Hatta bir zamanlar herkesin bebeği normal saatlerce ve pat diye uyuyor, tüm gün ağlamıyorlar ben de mi sıkıntı var diye düşünmeye başladım kendimi kötü bir anne olduğumu düşündüm Ben bakamıyorum diye kendimi çok yıprattım . O yüzden yazınızı okurken o kadar hissettim ki duygularınızı ve yaşadıklarınızı . Geçici süreçler diye düşünüp kendimi motive etmeye çalışıyorum 🌸
minikmelegimmmm