Kızlarrrrrrrrr! Nasıl gidiyor hayatlarınız? Hiç tanışmasak bile burda birbirizin sıkıntılarına, sevinçlerine, hayat hikayelerine ortak oluyoruz. Ben de size uzun zamandır beni bunaltan bişey anlatmak istiyorum. Eşimin işinden dolayı eşim hep şehir dışında ya da yurt dışında oluyor. Yıl içinde bizimle olduğu vakit toplasan üç ay:( oyüzden bebeğim doğdu, eşim tekrar iş için gitti. Uzun bir süre gelemedi. Sonra geldiğinde çok kısa sürelerde kaldı bir hafta gibi. Şimdi eşimle oğlumun arası çok kötü. Hiç baba- oğul ilişkisi yok. Bazen ona gitmek bile istemiyor durmuyor babasında:( bakıyorum etrafıma bütün çocuklar sıcak bir aile ortamında huzurla büyüyor. Biz oğluma öyle bir ortamda büyüme şansı tanıyamıyoruz. Elimizden bişey gelmez ama oğluma haksızlıkmış gibi geliyor. Hem anne hem baba olmaya çalışmakta beni zaman zaman bunaltmıyor değil. Nasıl olucak bilmiyorum açıkcası