Kızlar oğlum 1 yaşına yeni girdi 16 haftalık ta hamileyim plansız gebelik maalesef ama nasip herşey ne zamana kadar emzirmeliyim bırakmalı mıyım zararı olur mu her ikisine de ilaç kullanıyorum doktorların kimisi devam et kimisi bırak diyor bir hafta önce kanamam da oldu ama yorgunluktan stresten felan bilgisi olan yazsın lütfen bebeğimi zehirlerim diye çok korkuyorum😔