Balyanak_annesi Almalımı gereksiz mi? 2 ay 22 günlük bebeğim kararsız kaldım kullanan yada kullanamayan var mı?
Deletedmom27337 Balyanak_annesi bnde kararsızdım burda dediler die aldım. İyikide almışım kızım hareketlendi, dönmeyi ve uzanmayı onda öğrendi :) e bebekten en ucuzunu almıştım
Begooo Balyanak_annesi oyun halısı bence bebeğin gelişimine çok olumlu katkı sağlıyor uzun süre kullandık bebeğim ordaki oyuncaklarla tutmayı kavramayı dönmeyi öğrendi müzikli falan da değildi ucuz bir şeydi markası fark etmez bence tam zamanı şu an bebeğiz için
Balyanak_annesi Deletedmom27337 sanırım bende ordan alacağım gardropsa galan baktım 80 100den aşagı yok eşimde alacaksak yeni alalım diyor
Adaland Biz de acaba gereksiz mi diye tereddüt ederek 1.5 aylık iken aldık. Iyiki almışız diyoruz. Çok sevdi kuzum. Her sabah oynuyoruz. Mutlaka almalısınız. Fisher price markasını tercih ettik.
Deletedmom27337 Balyanak_annesi 120-130₺ ye falan almıştım e bebekten bazen uçuk fiyata koyuyorlar 2. Elleri