Duruasya1 Kizlar ben sleepy 6 numara külot bez kullanıyorum çok sızdırma yaptığı için pişik oluyoruz birde sürekli molfixe geçmeyi düşünüyorum kaç numarasını kullanmam gerekir acaba 5 mi 6 mi alsam
limonlukarpuzzz Duruasya1 bebeğiniz kaç kilo acaba ? Molfix sleppyden daha geniş 5 numara alsaniz iyi olur gibi..
Merguse Duruasya1 ben molfix kullandım sızdırıyodu sleppy cıtcıtlıya gectim hic sızdırma yapmadı ama molfixte kücük kalıptı bence 6 numara al 5 kcük gelir
Deletedmom0099 Duruasya1 kilosuna göre almanız lazım. sleepy baya dar, külot olan daha da dar çünkü. 4+ olur diye tahmin ediyorum
UraSsmom Duruasya1 Ben Molfix 5 numara kullanıyorum oğluma gündüz sorun olmuyo ama gece üstü başı ıslanıyo 2 gündür. E yanımda uyumadığı için farketmyiorum da. Gece 6 numara kullanmayı deniycem bende
Duruasya1 11 kilo kızım doğduğun dan beri sleepy kullanıyorum son zamanlarda kaliteyi düşürdüler biraz biraz doldumu bezin ortası sallaniyo yanların lastiği sıkı değil eskisi gibi Merguse
Duruasya1 Bende de o sorun var her sabah zıbın pijama ıslak olarak kalkiyo 😏 molfixi denemeyi düşündüm bende Prima da kullandım aynı
sademinannesi Duruasya1 molfix çok kötü kokuyor yalnız bende sleepy sıkıyor diye onu deneyeyim dedim pişik yapar gibi oldu ve kokusu çok kötüydü şuan prima premium care kullanıyorum sızdırma falan yapmıyor gayet memnunum