nursocum Kuzeybabyy kahvaltıda ıhlamur veriyordum o aylarda daha da büyüyünce meyve sıkıyordum. Yazın hep meyve suyu yaptım hiç eksik etmedim akşam yemeklerinde mutlaka ayran içti
Balkizlarim Kuzeybabyy Havuç suyu , elma suyu , ıhlamur , mandalina suyu , veriyorumdum o aylarda 👌😁 oglen de kefir sade alıp meyveli kendim yapıyordum ayran çok seviyorlar bunları halada veriyorum nar suyu 🤗
canimoglum_2020 Kuzeybabyy meyvenin suyundansa meyveyi vermek daha sağlıklı su dışında içecek olarak kefir ayran verebilirsiniz ama meyve suyu biz yetişkinlerin bile kan şekerini ani yükseltebiliyor
Asyaipek Kuzeybabyy kefir verebilirsin ayran yap ayran çok seviyorlar yada kaynar suyun içine biraz ıhlamur at beş on dk dursun süzdür bardağa içsin kuzum tadını beğenmezse azcık pekmezle tatlandırabilirsin biz bunları yapıyoruz ☺️
Asyaipek Kuzeybabyy kompostu yapıyoruz biz bide kuzum şeker yerine köyde halamızın yaptığı pekmezle tatlandırıyoruz öyle de çok güzel oluyor ☺️