Arkadaslar benim kızım emeklemeden yürümeye başladı ama bu yüzden düşmeyi falan bilmiyor. Sürekli peşindeyiz arkasından tutuyoru yürürken çünkü çok ani şekilde düşme tehlikesi yaşıyor hatta bir kaç kez düştü. Emeklemeyi bilmediği için yere egilemiyor vs. Yani tam olarak ne zaman kendi yürür, hep böyle düşecek mi diye tutacak miyiz