mehtap92 ben burda hep ayaklarını örtme hava alması lazım diyenleri okuyorum ama bana mantıklı gelmiyo ya, mesela ayaksız uyku tulumu giydirsem uyandığında buz gibi oluyo ayakları 🙄 kendim de mesela kışın ayağım açıkta kaldıysa üşüyerek uyanıyorum 🤷🏻♀️ Ben örtüyorum açıkçası çünkü üşüyo