Selin3244 Gulumse1 biz bisey yapamıyoruz birusur şey aldım ama okadar simarkca davraniyorki 2 yas sendromu galba sinirlerim bozuluyor ona aldigim boyama kitaplarını yırttı hep nasil yaklaşsam bilemiyorum artik
Gulumse1 Selin3244 çok normal canım benim oğlum 3 yaşını geçti yine aynı bende ahsaplara yöneldim çok ilgisini çekti
Gulumse1 Selin3244 evet canım o kadar çok boyama kitabı attım ki anlatamam kendi kafasına göre boyama yapıyor canı sıkılınca yırtıp atıyor 🤣🤣🤣
Gulumse1 Selin3244 ilgisini çekecek şeylere yonelmelisin misal puzzle aldım yırtıp attılar ikiside ama ahşap puzzle aldım baya ilgisini çekti sürekli söküp takıyor araba hastası oğlum var bayılıyor