Anneler oğlum 5 aylık oldu ama hala ağlamaları bitmiyor kolik bir bebekti beter diye bekledik bitmedi uyumuyor geceleri doğru düzgün beşikte sallayınca anca öyle uyuyor her gece 1 saat bazı geceler 3 4 saat sallıyorum sallamayi bıraktığım an uyaniyor böyle bir durumda olan var mı varsa çare olan var mı