Satgiray Ben ekleme yapmayı düşünmeye başladım kızlar bunu çevrem de de çok söyleyen oldu ama şu saatten sonra da bilmiyorum gerek var mı ismim satı🙄
JackDaniels Satgiray Adımı çok seviyorum. Ama sevmeseydim mutlaka değiştirirdim. Tabi çevrende seni tanıyanların alışması çok uzun bir süre alıyor. Arkadaşımın adı Kezbandı tamamen değiştirdi mesela ekletmedi. Ama hala ailesi akrabaları eski ismini söylüyo🤣
Badehandeyldz Satgiray benimseyememiş isen değiştir ama millet için değiştirme bence. Anne hatırası ismimiz sonuçta
Mys01-01 JackDaniels antalyadamı bu kezıban🥰 yalancı manasında diye degısmıs olabılır kı ben severım Kezban ismini
Yazannesi1 JackDaniels iki isimli insanlar içinde arkadaşınızın olayına benzer şeyler yaşanıyor 🤣 bi tanıdığım hem kayınvalide ismi hemde modern isim koymuştu Hayriye Mina 🙄🙄🙄 tabi kaynana tarafı çocuğa hayriye anne tarafı Mina çocuk afallamıştı 🤷🏻♀️😀
canimoglum_2020 İsimlerimiz doğduğumuzda kulağımıza ezan olarak okunuyor ama anlamı kötü ise bilemedim yani ahirette ismimiz ile seslenilecek
mihrosum Benimde ismim zor bu zamana kadar hep zorluğunu cektım. Ama degısırsemde yine herkes bu saatten sonra aynı ismi soylemeye devam edecek. O yuzden arada dusunur vazgeçerim ☺️ tum bunlara ragmen kızımada zor ısıım koydum alem kadınım😂
zeylem Yazannesi1 Kayınvalide vakası.. Benim bir arkadaşımda Döndü Erva koymuştu 🤦🏻♀️ Kız şimdi 15 yaşında Döndü diyenle kavga ediyor benim adım Erva diyor. 😂
Alpitom Satgiray ismimi çok seviyorum kendim koysam bu kadar olurdu 😅 iki ismim var üstelik ikisini de severim. Babam sağ olsun 🤣 ama bir yakınım 40 yaşında değştirdi haticeyi deniz yaptı
Yazannesi1 zeylem Ben eşimin yeğeninin bile ilk ismi farklı olduğunu yakında öğrendim 🙄 3 buçuk yıldır evliyiz 🤣
Krtlmy Satgiray etrafındakiler satı isminle biliyorsa şu saatten sonra değiştirmenin anlamı yok kimse yeni adını koly koly kullnmaz anca ortalık karışır bnce