Arkadaşlar merhaba önceden de paylaşmıştım bebeğim 25 günlük ve gazlı dün acillik olduk gaz birikmiş dediler çok sancılı durmuyor masaj yapıyorum durmadan ama çıkaramıyor hem mama takviyesi hemde sütümü sağıp veriyorum emmedigi için yedigime ictigime dikkat ediyorum mama da sma kullanıyorum gaz damlaları da kullanıyorum ama başka ne yapabilirim bilmiyorum sıkıntının mama da olduğunu düşünüyorum önerebilceginiz mama takviyesi var mı acaba lütfen yardımcı olun ilk bebeğim çok çaresizim