Lonewolf Mom8763 Bugün balık var menümde yanına salata yaparım şöyle rokayla.Senin menüde çok iyi heee 🤣
Beyziikoo Mom8763 Ahahha tahmin ettim zaten börülce oralarda olur sadece bizlerde ata ekmeğine devam 😂😂😂😂
Nildasmother Mom8763 biz bugün 14 gün sonra eşimle kavuşacaz coronaydim ben 😪 o yüzden çay partisi yapicam kek tas kebabı poğaça falan 😍 tabi kızım izin verirse şuan onu salliyorum eşim 1 de evde 😂
Selin3244 Mom8763 benimki mecbur kalmıyor yedigi 3 4 çeşit yemek var hep onları yapmaktan bende sıkılıyorum yaoincadq en fazla ogun ve ertesi gün yiyor daha yemiyor her yapısımda mutlaka bisey bulup söyleniyor artık zıkkım ye diyorum bu şekilde anlaşıyoruz 😁
bir_pasa_annesi Mom8763 benimki sadece balık mantı ciğer yemez bende öyleyim tek mantı yerim ciğer balık bende yemem işime geliyor benimde 😁😁
Beyziikoo Mom8763 Ahahhah kara fırın ekmeği de derler kuzum daha güzel oluyor yani 🤭🤗 Ankarada yaşıyorum 🥲
bir_pasa_annesi Mom8763 bayılırım cok severiz biz biz ona loğlaz lı aş deriz daha benim menü belli değil belki kebap yaparım