Metehan_ve_annesi Kızlar 4. Aya girmemizle beraber gündüz uykuları geçti gitti. Düzenli şekilde uyurdu şimdi günde 3 kere uyusa şükrediyorum. Uyku süreleri de çok kısaldı 10 dk,20 dk. bu bir süreç biliyorum . Tahmini ne kadar sürer
Rahimesevda Metehan_ve_annesi bebekten bebeğe degisiyor malesef bizim 1.5 ay sürdü uyku gerilemesi 😔 destekli mi uyuyor bebisiniz
Gamze00777 Metehan_ve_annesi kızım 3 aylık gündüz uykumuz yok denecek kadar az. Akşam 10 gibi uyuyor sabah 6 gibi kalkıyor. 4 aylık nasıl oluruz hiç bilmiyorum
Metehan_ve_annesi Nasıl bir yol izliyorsunuz hep huysuz oyun da oynamak istemiyor gözü hep etrafta gezdirince sadece susuyor
plakayerli Metehan_ve_annesi iki hafta oldu geçmedi her akşam sebepsiz ağlıyor bağırıyor gören bir yeri ağrıyor sanacak
Metehan_ve_annesi plakayerli evet aynen durduk yere çığlık atıyor bir şey mi oldu diyoruz çok agresifleşti
Metehan_ve_annesi Uykusuzluktan gözleri kızarıyor yine de uykuya direniyor. Beşiğin içinde balık gibi çırpınıyor. Başını yukarı kaldırıp bakıyor
Metehan_ve_annesi Uykusuzluktan gözleri kızarıyor yine de uykuya direniyor. Beşiğin içinde balık gibi çırpınıyor. Başını yukarı kaldırıp bakıyor
Metehan_ve_annesi Rahimesevda bundan önce uyku eğitimi veriyordum uyku arkadaşı da var. Çok güzel gidiyordu şimdi emeklerim çöp oldu. Beyaz gürültü ve beşik sallamaya geri döndük
Rahimesevda Metehan_ve_annesi neden eski hale döndünüz ki bebisin de aklını karistiriyorsnz bu gidişatla .zaten bizim gündüz uykuları sıkıntılıydi sallayarak uyutuyordum şimdi eskiye göre kendi kendine uyuyor. bnde uyku eğitimi alıyorum. Ama hergun yeni birşey çıkıyor . Yeni beceriler kazanması da uykuları etkiliyor yani yeni ataklar başlıyor😁
Metehan_ve_annesi Ruya45 aynı durumdayım. Sabah 7 de kalktı zorla uyuttum az önce. Kahvaltı hazırlamaya gittim 10 dk uyumuş . Uyanmış etrafa bakıyor
Ruya45 Metehan_ve_annesi gecede artik direniyo ve uykusunda kıpır kıpır uyandırıyor kendini ataklı acaba 3 ay 10 günlük
Balarisi_melisEla Yarin 5 aylığız 5 gecedir neler çekiyorum Allahim 4.ayda bu kadar zor degildi.12 de uyuyor ve saat başı uyanıyor artik geceler kabusum oldu
Metehan_ve_annesi Rahimesevda yeter ki uyusun diye. Uyumadıkça daha çok huysuzlanıyor. Kendi kendine asla uyumuyor artık. Sallamaya bile zar zor uyutuyorum😕
Metehan_ve_annesi Gamze00777 sizde erken başlamış inşallah erken biter çok zor bir süreç sabır gerektiriyor
Rahimesevda Metehan_ve_annesi zaten 5. Aydan snra uyku eğitimi veriyorlar siz erken başlamışsınz. 4. Ay da uyku gerilemesi cnku çok etkiliyor eğitimi inşallah başarabilirinz eskiye dönmeye 🥰
Metehan_ve_annesi Rahimesevda 3 aylıkken başlamıştık bir tanıdığımdan görüp. İşe yaramıştı ama şu an çöp