Kızlar 50 günlük kızım var uyanık kaldığı sürede genelde huzursuz oluyor karnı tok gazı çıkmış uykudan da yeni uyanmış oluyor ama hep bir mızmızlanma halinde oluyor acaba bir sıkıntısımı var yoksa genelde bebekler böylemi sizin bebişleriniz uyanık kaldığın da nasıl oluyor