defneaselinannesi26 Kızlar kızım 4 ay 1 günlük 2 gündür baya kaka yapıyır kusma ateş yok normal mi bu kadar olması
Angelangelll defneaselinannesi26 bizim doğduğumuzdan beri günde 3-4 kez kaka oluyor iki ayligiz. İlk kez dün hiç kaka yapmadı endişelendim bende alışık degilim
AzraBabyy defneaselinannesi26 bizde de aynısı oldu kaka tahlili verdik temiz çıktı ama iki gün sonra geçti üşüttü sanırım midesini
defneaselinannesi26 Ishakpasa günde 2 ölçek mama veriyorum sadece anne sütü ama cıvık değim endişelendim
defneaselinannesi26 AzraBabyy olabilir takipteyim bugün bakalım ne olucak cıvık değil ama yani her zaman ki cıvıklıkta
Ishakpasa defneaselinannesi26 Mama veriyorsaniz bir ihtimal olabilir ama yinede fazla . Gözlemde kalın bol bol emzirin sürekli ateşini ölçün. Bir kaç güne gecmezse bir doktora gösterin derim . Mevsim değişikliğinden dolayı usutmuste olabilir.