Merhaba arkadaşlar. 10 aylık oğluma komşu çocuklarından el-ayak hastalığı diye bir hastalık bulaştı. Su çiçeğine benzer bir hastalık. İlk başta ateşle gösterdi kendini ertesi gün bacağında ve çenesinde bir kaç kırmızı nokta şeklinde yaralar çıktı. Binadan 2 çocukta hastalanıp doktora gittikleri için onlara sordum önce. Doktor tehlikeli bir hastalık değil demiş krem vermiş ama kendiliğinden geçer demiş bende krem kullandım ama bu sabah uyandığımızda yaralar baya çoğalmış ellerinde kollarında falan artmış. Başına gelen var mı ? Birazdan acilden gidicem hastaneye ama haftasonu olduğu için çocuk doktoru veya bu konuda uzman bir doktor olacağını sanmadığım için yaşayan varsa nasıl geçti, neler yaptınız vs. Bilgi almak istemiştim