112cansu Ben grip oldum kızlar evden dışarı çıkmıyorum zaten korana değilim hava değişikliği bi soğuk bi sıcak olduğu için üşütmüşüm bebeğim 5 ay 25 günlük ve oda grip oldu öksürük var hapşurma hafif burun akıntısı ateşi de yok ne yapabilirim ya 🤲🏻
Nisa2121 112cansu canım işin içinde öksürük varsa biraz sıkıntılı. Sen bebişe ıhlamur yap ver. Bide dikkat et eğer koku ve tad kaybın varsa ihmal etmeden test yaptır. Onun dışında hapşırma burun akıntısı normal grip