Annem2021 Bebeğim 6 aylık çocuk doktorumdan memnun değilim. Kan ilacını 4.aydan sonra vermek gerekirken unuttuğu için 5,5 aydan sonra başlattı
Duduperi Annem2021 altınkoza hastanesinde Kozan yolu üzerinde inanılmaz ilgili bir doktor tavsiye üzerine gitmiştim bende çok memnun kaldım
Diana2306 Annem2021 Asuman hanım var üniversal hastanesinde çarşıda belediye karşısındaki hastane Rıza bey var Avrupa hospital da ben ikisindende memnunum
Lulemom Annem2021 doğumdaki çocuk doktorumuz acıbadem de gizem samlı, çok iyi bi doktor. Özel sigortanız varsa tavsiye ederim, en son türkmenbaşı tıpta halil erdeme gittik. Oda iyiydi. Fiyatı da uygun, bizde ona devam edicez artık
Eminetbr Annem2021 bıZde ıkı defa ona gıttık canım ılk çocuğumda Ekrem bey ıdı Ekrem bey de ıyıydı uzak kalıyor hastane ama eşim yıne oraya götürürüz dıyor
Demirhan01 Annem2021 seyhan başkentte Yasemin Özkale var çok memnunum çok ilgili ve bilgili bi doktor.