Tombikdonerartikcokpahali ben bunu gördüm tvde. Öyle ağladım ki mahvoldum. Zavallı yavrum dedim çaresiz, konuşup yardım isteyemez. Elleri ayaklarını kullanamaz. Tek yaşadığı korku. Kim bilir ne düşündü. Annemin güvenli karnından kim beni çıkardı, dünya böyle bir yer mi yavrum benim. O kızlar inşallah hayatları boyunca hep mutlu olur, hiç kötülükle karşılaşmalar. Bunu yapan da inşallah yaptığının aynısı kendi başına gelir. Hiçbir sorun bir insana hatta bir hayvana bunu yaptırmaz. Akıl hastanesinden birini çıkarsan o bile böyle bir şey yapmaz.