Allahım bu nasıl bir zihniyettir. Bu nasıl insanlık yoksunudur. Rabbim bakabilene anne olmayı nasip etsin inşallah.
Dün yeni doğan bir KIZ bebeğini canlı canlı toprağa gömmüşler.
Ve oradan geçen genç kızlar ağlama sesi duyarak gitmişler bakmışlar çocuğun ayakları gözüküyor. Rabbim geceden beri üzüle üzüle bir hal oldum. Şuan postumun kaldırılacağını bilmesem ağzıma geleni söyleyeceğim.
Rabbim ıslah etsin vicdan yoksunlarını.
Bu arada rabbime şükür bebek yaşıyor ❤