Brsnysr Tubasel5 Evvelki gün disardaydik ihtiyaçları vardı mizirdadi durdu ebebek te yıktı mamasını yedi hadi bı tık ses kesildi bi yemek yiyelim dedik Allahım restoranı inletti napicagimi şaşırdım herkes bize bakiodu😂🤷😝
Tubasel5 Brsnysr niye böyle yapıyorlar acaba. Altı temiz doymuş oluyor yalandan bir ağlıyor ana kriz ne meme görüyor gözü o zaman ne sesimi duyuyor bı 20 dakika bu şekil ağlıyor. Zaten o süreçte eve gelmiş oluyoruz 😁
Yagmurakcali Tubasel5 benim Aselim de 4 yaşına girecek aralıkta dediğiniz gibi inat ve uykuyu asla sevmiyor zor bir bebekti zor da bir çocuk olarak devam ediyor şimdi Belis Meva mız var o biraz uyuyor ablasına göre ama onun yolunda ilerliyor 🤷🏻♀️😅
Tubasel5 Yagmurakcali hep inatçılık var demekki.. isimleriyle yaşasınlar inşallah. Allahım sağlık versin de gerisine katlancaz artık 😊